Новини

27 вересня в Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 вчителі математики взяли активну участь у проведенні вересневої методичної студії

27 вересня в Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 вчителі математики взяли активну участь у проведенні вересневої методичної студії з питання “Використання інноваційних освітніх технологій на уроках математики для формування творчої компетентної особистості”.

  Шарандак Галина Іванівна, керівник районного методичного об’єднання, розпочала роботу студії з питання реалізації компетентнісного підходу у формуванні математичних знань в умовах становлення Нової української школи. Змістовну презентацію матеріалів з даної теми приготувала Єлагіна Ніла Вікторівна, вчитель математики Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1.

  Бойко Людмила Анатоліївна, вчитель Тридубської ЗОШ І-ІІІ ступенів, поділилася досвідом роботи щодо використання інноваційних методів на уроках математики. Свій виступ вона ілюструвала показом практичних форм роботи з учнями, які вона практикує на уроках.

  Жвавий інтерес присутніх викликали відео-рекомендації “12 ідей для цікавого уроку”, які дали поштовх до відкритого методичного діалогу “Сучасна школа інформаційного суспільства: реалії та здобутки”, де вчителі обмінювалися цікавими ідеями щодо формування предметних компетентностей та використання інтерактивних технологій в процесі навчання математики.

  Практичне застосування інновацій  вчителі показали у вигляді майстер-класу, в основу якого покладено питання “Звичайні форми роботи — новий підхід: розвиваємо ключові компетентності”. Глибиною змісту і високим професійним підходом вирізнявся досвід Феньків Лариси Вікторівни, вчителя математики Бурилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів. На практиці вона показала колегам такі методи організації навчально-пізнавальної діяльності, як  мнемотехніка, орігамі, створення ментальних карт. Логічним продовженням майстер-класу стало залучення вчителів до опрацювання методу “індивідуальне лото”, в процесі якого молодий педагог з Луканівського НВК Шевцова Ірина Олексіївна показала, як можна організувати парну роботу з учнями, надавши одним умови кількох задач, а іншим — відповіді до них. Цей метод полягає в тому, що об’єднуючись в пари, учні розв’язують задачі, звіряючи правильність відповідей.

  Досвідчений вчитель математики Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ №2 Брагар Ольга Миколаївна продовжила роботу майстер-класу презентацією досвіду використання методів контролю і самоконтролю в процесі навчання математики. Вона розповіла і показала на практиці перевагу використання методу “кодовані цифри”, що зацікавило колег доступністю та ефективністю у засвоєнні учнями основних математичних понять, розв’язуванні задач. Ольга Миколаївна надала також можливість учасникам переконатися у ефективності використання активних форм роботи з учнями, показавши наскільки важливим є уміння вчителя організувати навчання дітей з огляду на їх можливості, індивідуальні здібності і наголосила на тому, що навіть у паралельних класах урок не може бути однаковим за методикою у процесі вивчення певної теми. Лише за умови такого підходу до планування та проведення уроку можна досягти його продуктивності.

  Про ігрові методики додавання та віднімання раціональних чисел розповіла Михайленко Марія Михайлівна, вчитель Кривоозерського НВК.

         На завершення роботи студії вчителі взяли участь у проведенні методичного брейн-рингу “Відкритий мікрофон”, де вони обмінялися думками з проблеми “Якою має бути українська школа завтра і в майбутньому”. 

 

SAM 9980 SAM 9981 SAM 9982

 SAM 9983 SAM 9985 SAM 9986

 SAM 9987 SAM 9990 SAM 9991

 SAM 9992 SAM 9993

© 2012 Відділ освіти Кривоозерської райдержадміністрації : Створено на Joomla : Нотич О.О., тел. 097 7122688, notych@ukr.net .