Новини

20 травня 2019 року в Кривоозерському дошкільному навчальному закладі №4 “Казка” відбувся методичний фестиваль з теми «Творчий звіт вихователів: підсумок роботи за рік»

 

 

20 травня 2019 року в Кривоозерському дошкільному навчальному закладі №4 “Казка” відбувся методичний фестиваль з теми «Творчий звіт вихователів: підсумок роботи за рік». Мета даного заходу полягала у проведенні аналізу змісту роботи педагогічного колективу на основі взаємообміну досвідом.

  Чередніченко Валентина Василівна, директор закладу, акцентувала увагу присутніх на актуальності побудови цілісної системи роботи в умовах оновлення змісту дошкільної освіти, а також наголосила на тому, що педагогічний колектив дитячого садка має вагомі досягнення в організації освітнього процесу завдяки творчому підходу вихователів до роботи.

  Куліна Надія Венімінівна, методист дитячого садка, розповіла про те, що головною метою педагогів у 2018-2019 навчальному році є підвищення  якості роботи щодо розвитку пізнавальних процесів та  розкриття природних здібностей дітей. Вона також звернула увагу присутніх на виставку навчально-дидактичних посібників, створених вихователями з урахуванням новітніх підходів до виховання дітей.

  Логічним продовженням методичного фестивалю був творчий звіт вихователів про запровадження інноваційних методик, спрямованих на розвиток особистості дитини. 

  Воляр Надія Олегівна, вихователь групи раннього віку “Колобок”, представила систему роботи з використанням “бізіборда” – дошки, за допомогою якої дитина може займатися цікавою для неї справою, розвиваючи моторику рук, кмітливість і мислення. На таку панель можна прикріпити практично все, на що здатна дитяча фантазія. За допомогою бізіборда малюк вчиться розуміти причинно-наслідкові зв’язки, досліджує світ шляхом пізнання навколишнього середовища, що сприяє розвитку інтелекту, пам’яті, розширює дитячий світогляд.

  Івлєва Вікторія Сергіївна, вихователь групи “Білочка” показала, як застосування дидактичної іграшки  “ляльки-персони” допомагає розкрити внутрішній світ дитини, дозволяє вирішувати питання налагодження взаємовідносин в дитячому колективі, навчає малюків відстоювати себе, якщо вони бачать несправедливість або упереджене ставлення до себе. Вихователь представила практичні методи роботи  під час навчальної діяльності: на занятті вона знайомить дітей із лялькою, описує ситуацію, яка з нею сталася, допомагає дітям сформулювати свої запитання щодо обставин, в які вона нібито потрапила, усвідомити і висловити емоції, пов’язані з цим, обговорити, як потрібно діяти, щоб вирішити проблему. Важливим моментом є те, що діти сприймають ляльку-персону, як живий об’єкт.      Вихователь Краковська Алла Олександрівна представила зразок лепбука, використання якого допомагає збагатити внутрішній світ дитини, закріпити і систематизувати інформацію, а в процесі повторного розгляду сторінок лепбука – швидко освіжити в пам’яті засвоєний матеріал. В результаті роботи з посібником в дошкільників розвиваються універсальні вміння: планувати майбутню діяльність, домовлятися з однолітками, розподіляти обов’язки, шукати потрібну інформацію, узагальнювати та систематизувати, самостійно пояснювати, приймати власні рішення, висловлювати свої бажання.

  Елементи роботи за методикою наочного моделювання були представлені вихователем Шаргородською Тетяною Петрівною. Перевага використання даного методу полягає у розвитку пізнавальної активності дошкільників, удосконаленню зв’язного мовлення.

  Вихователь Черкесова Тамара Миколаївна презентувала дидактичні матеріали для створення колажу.  Ця методика допомагає дітям краще засвоїти інформацію, переказати оповідання, вивчити вірш, описати пори року, предмети, події; граматично правильно, зв’язно та послідовно будувати свою розповідь. Аби діти запам’ятали певну інформацію, потрібно в них викликати пов’язані з нею «живі» враження. Цьому слугує такий метод, як колаж.

  Цікавою є методика роботи з “Лего-дуплом”, яка сприяє розвитку просторового мислення, уяви, дрібної моторики рук, зосередженості, вміння працювати в підгрупах. Діти навчаються втілювати свій задум в життя.

  Вихователь Бойко Ольга Іванівна ознайомила присутніх з першими кроками на шляху  запровадження Програми “Афлатот”, яка базується на нових підходах до вирішення проблем підвищення рівня соціальних прав та фінансової освіти дітей дошкільного віку. Вихователь представила яскраву іграшку у вигляді вогняної кульки - уявного космічного героя Афлатунчика, який допомагає дітям краще пізнати світ та себе в ньому, вчить планувати бюджет, раціонально використовувати ресурси, формувати підприємницькі здібності. Присутні познайомилися  з дидактичним матеріалом, який був виготовлений вихователями разом з дітьми та батьками: це коробочки, макети “чарівні долоньки»,  буклети, картки економічного змісту. Педагоги ознайомилися з прийомами роботи, які розвивають інтерес до економічних знань, сприяють вихованню рис характеру, пов'язаних з економікою: бережливість, ощадливість, працьовитість, чесність, раціональне  використання природних ресурсів, формування уявлення про потреби сім'ї.

Вихователь Бойко Ольга Іванівна представила свої напрацювання за методикою Вячеслава Воскобовича, освітньою технологією «Палички Кюїзенера» та математичні блоки Золтана Дьєнеша. Всі три технології спрямовані на інтелектуальний розвиток дошкільників. Вони високоефективні і доступні як дітям, так і педагогам та батькам. Ольга Іванівна показала, як за допомогою ігор можна вирішувати велику кількість освітніх завдань. Непомітно для себе малюк засвоює цифри або букви; дізнається і запам'ятовує колір, форму; вчитися рахувати, орієнтуватися в просторі; тренує дрібну моторику рук; удосконалює  мову, мислення, увагу, пам'ять, уяву. До кожної гри розроблено велику кількість різноманітних ігрових завдань і вправ, спрямованих на вирішення певного освітнього завдання. Така варіативність визначається конструкцією гри та поєднанням матеріалів, з яких вона зроблена.

Інструктор з фізкультури Мартинюк Марія Василівна представила систему роботи з фізичного виховання за методикою М.М. Єфименка, яка є ефективною для зміцнення здоров’я дітей. Дана методика базується на використанні нестандартних методів роботи, таких, як горизонтальний пластичний балет, система вправ від лежачо-горизонтальних положень до вертикальних. У такій послідовності здійснюється головний оздоровчий і профілактичний ефект. Марія Василівна показала виготовлене власноруч  нетрадиційне  фізкультурно-оздоровче обладнання для спортивного залу та майданчика.

  Про використання Мульти-Квестів у музичному вихованні дошкільників розповіла музкерівник Іщенко Ольга Миколаївна. Мульти-квест – форма роботи, яка спонукає дітей до креативного мислення та розкриття акторських здібностей. За допомогою квестів у дітей збагачуються музичні враження, проявляється власна індивідуальність, відбувається стимулювання дитячої творчості, формується культура музичного слухання. Ольга Миколаївна представила комп’ютерний мульти-квест «Крижане серце», казковий квест-подорож «У пошуках чарівної квітки», квест-перформанс «До бабусі на гостину».

Вихователь Тимків Ірина Олексіївна розповіла про використання методу експериментування, що сприяє розвитку спостережливості і допитливості, прагнення до пізнання світу, уміння винаходити, приймати нестандартні рішення у різних ситуаціях.  

Експериментування поділяється на уявне і реальне. Для уявного експериментування вихователь використовує ігрові макети: Вулкан, Північний полюс, Африка та інші. У групі створено розвивальне середовище, де діти експериментують з водою, повітрям, магнітами та іншими речовинами та предметами.Правильно організована експериментальна діяльність дає змогу задовольнити потребу дітей у нових знаннях, враженнях.

       Глибока змістовність представлених матеріалів, цікаві методичні розробки, авторські посібники – все це не лише є свідченням високого інноваційного потенціалу вихователів дитячого садка, а й сприяє подальшому розвитку їх педагогічної творчості.

 

 

SAM 0492 SAM 0493 

SAM 0494 SAM 0495 

SAM 0496 SAM 0497

SAM 0498 SAM 0499 

SAM 0500 SAM 0501 

SAM 0502 SAM 0503

SAM 0504 SAM 0505

SAM 0506 SAM 0507 

SAM 0508 SAM 0509 

© 2012 Відділ освіти Кривоозерської райдержадміністрації : Створено на Joomla : Нотич О.О., тел. 097 7122688, notych@ukr.net .