Про стан виконавської дисципліни за 9 місяців 2016 року

Про стан виконавської дисципліни за 9 місяців 2016 року

Про стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

Про стан роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2016 року

"Телефон довіри"

 

Функціонування телефонного зв'язку з громадянами

«Телефон довіри»

 

запроваджено наказом начальника відділу освіти Кривоозерської  райдержадміністрації від 30.12.2015 року № 215

 

який працює за номерами

2-30-21 та 2–29–91

 

з 8.00 до 12.00 та з 13.00 до 17.00 щоденно з понеділка по четвер; в п’ятницю – до 16.00.

 

Інформація  про функціонування "телефону довіри" відділу освіти райдержадміністрації розміщується у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті.

 

Організаційне забезпечення та керівництво роботою «телефону довіри» здійснюється методистом з кадрової роботи відділу освіти райдержадміністрації – Ясніцькою  Мариною Анатоліївною.

 

 

i

 

ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ЕЛЕКТРОННИМИ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

12 лютого п.р. набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 року № 48 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України», якою внесено зміни до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (далі - Інструкція).

Відтепер Інструкцією визначено: усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли, повинні прийматися та централізовано реєструватися у день їх надходження, а ті, що надійшли у неробочий день та час, - наступного після нього робочого дня. Електронне звернення приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.

 За відсутності в організації системи електронного документообігу письмове звернення, отримане за допомогою Інтернету, засобів електронного зв’язку (електронне звернення), перед реєстрацією роздруковується на папері.

Датою подання електронного звернення є дата надходження звернення на визначену електронну адресу або дата заповнення електронної форми та її відправлення. Якщо електронне звернення надійшло на визначену електронну адресу у неробочий день та час, то датою подання електронного зверненнявважається наступний після нього робочий день.

Розміщена на офіційному веб-сайті організації електронна форма повинна мати графи для зазначення громадянином свого прізвища, імені, по батькові, місця проживання, електронної поштової адреси (відомостей про інші засоби зв’язку з ним), викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги, дати подання звернення.

У разі коли для розгляду електронного звернення по суті необхідно зазначати персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, заявнику пропонується звернутися з усним або письмовим зверненням.

Також, постановою  Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 року № 48 додатки до Інструкції  № 1 «Реєстраційно-контрольна картка», № 2 «Журнал реєстрації звернень громадян»  і  № 4 «Вказівки щодо заповнення реєстраційно-контрольної картки, журналу реєстрації звернень громадян і картки (журналу) обліку особистого прийому громадян» викладено в новій редакції.

звернення громадян 2016

звернення громадян 2016

© 2012 Відділ освіти Кривоозерської райдержадміністрації : Створено на Joomla : Нотич О.О., тел. 097 7122688, notych@ukr.net .