привітання Г. Труханова

День вчителя 2017

відбулася районна конференція працівників освіти Кривоозерського району

 

29 серпня 2017 року о 9.00 годині у приміщенні районного Будинку культури відбулася районна конференція працівників освіти Кривоозерського району «Нова українська школа – 2017. Сьогодення і майбутнє».

У програмі конференції:

-                   презентація досвіду роботи учителів – новаторів ЗОШ району;

-                   пленарне засідання.

У конференції взяли участь директори шкіл, заступники директорів з навчально – виховної роботи, заступники директорів з виховної роботи, завідувачі ДНЗ, голови ПК шкіл та ДНЗ.

Привітали педагогів гості: голова районної державної адміністрації – Мірошниченко Олексій Володимирович, голова районної ради – Козерецький Олександр Анатолійович, депутат Верховної Ради України – Підберезняк Вадим Іванович, Іванович, депутат обласної ради, голова фермерського господарства «Світлана –Н» Наказенко С.Б., директор Кривоозерського центру зайнятості - Білецький І.Р., голова районної організації профспілки освіти – Муравська Інна Олексіївна

 Учасники конференції долучилися до роботи та разом з майстрами, учителями – новаторами: Коваль Антоніною Іванівною, учителем історії та правознавства Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів, керівником з впровадження експерименту з медіаосвіти у районі, Вагановою Іриною Дмитрівною, учителем біології Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 та Старшевою Мирославою Вячеславівною стати учасниками обміну досвідом.

Учасники конференції привітали колег, які вперше у цьому році очолили дошкільні навчальні заклади: Цуканову Людмилу Василівну, призначену на посаду завідуючої Голосківського дошкільного навчального закладу «Бригантина» та Очинську Ольгу Василівну, призначену на посаду завідуючої Великомечетнянського дошкільного навчального закладу «Бригантина».

Традиційно, освітянська сім’я району поповнилася іменами молодих учителів, які вирішили присвятити своє життя професії учителя. Голова райради профспілки працівників освіти Муравська Інна Олексіївна щиро привітала 9 молодих спеціалістів, які поповнять колективи шкіл району та вручила подарунки. 

  Начальник відділу освіти Кривоозерської РДА Голинська В.М. висвітлила питання про підсумки роботи відділу освіти Кривоозерської райдержадміністрації за 2016-2017 навчальний рік та завдання на 2017-2018 навчальний рік

 

 

image-0-02-04-d0d489bb0d8de3d6b0aa9c8dac3f70166f83894dbd44d2ff80b9b2e9fa6b956f-V     image-0-02-04-e56e7fc9fde40ef211351b500fc02c8786543772ad0d8e08d76e83de0e3e5a26-V

 2017829121840 20170829 101123

Семінар для фахівців з інформаційної роботи: просто про складне

 

У сучасному суспільстві інформація – найважливіша цінність, а отримання, обробка і поширення інформації – провідна сфера, куди вкладаються значні капітали в усьому світі.

Хто володіє інформацією – той володіє світом: фраза, яка сьогодні дещо змістила акцент. Адже сьогодні той володіє світом – хто розподіляє інформаційні потоки і оперативно доводить їх до своєї цільової аудиторії.

Саме з таким налаштуваннями на роботу 30-31 травня 2017 року у Києві відбувся семінар з елементами тренінгу для фахівців з інформаційної роботи виконавчих апаратів територіальних організацій Профспілки. Голова районної організації Профспілки Інна Муравська від Миколаївської області взяла активну участь у роботі семінару.

Організатор навчання – ЦК Профспілки працівників освіти і науки України. Участь у роботі заходу взяли 20 учасників, які ведуть інформаційні напрями у обласних чи міських організаціях.

Відкриваючи роботу семінару Голова Профспілки Георгій Труханов підкреслив, що настав час пошуку нових ефективних засобів комунікації, зв’язків із членами профспілки. Адже сьогодні, у час змін освітянського законодавства, децентралізаційних рухів, студент, вихователь, вчитель та викладач повинні знати і розуміти чим займається Профспілка, які заходи і кампанії щодо захисту їх прав вона проводить та які методи впливу на владу використовує. І саме фахівцям з інформроботи швидко доносити правдиву інформацію про діяльність організації в усіх областях, використовуючи для цього сучасні форми і методи.

Питання інформаційного забезпечення територіальних організацій неодноразово виносилися на засідання виборних органів Центрального комітету Профспілки.

Програма заходу була досить насичена та різнопланова. Семінар був розділений на дві панелі – теоретичну та практичну. Окремим блоком роботи винесено обмін практичним досвідом у регіонах, на якому учасники презентувати інформаційну діяльність у своїх областях.

Тематика майстер-класів та тренінгів містила в собі інтерактивні презентації щодо візуальних комунікацій, ефективної роботи у соціальних медіа та мережах. Запрошені тренери Адрій Шевчук (експерт СД Платформи) та Іван Омелян (тренер з Освітньо-аналітичного центру розвитку громад) проводячи панелі, не лише обговорювали як сьогодні краще презентувати організацію у суспільстві та медіа, поліпшити її імідж, а й давали практичні поради інформаційникам, які вони щодня можуть використовувати у своїй роботі.

У рамках семінару відбулося ознайомлення з порядком роботи телевізійного каналу 112.ua, де фахівці виконавчих апаратів територіальних організацій побачили як працює новинний канал та власне як виробляється телепродукт.

Під час підсумкової дискусії учасники навчання обговорили тонкощі інформаційної роботи, нюансів співпраці зі ЗМІ.

Завершився семінар врученням сертифікатів учасникам тренінгу, яке провів Голова Профспілки Георгій Труханов, що ще раз засвідчило важливість посилення інформаційного напряму роботи в організації, шляхом підвищення компетенцій відповідальних фахівців. 

 

2017530113454  2017530133749  2017531154318

 

cem inform2 102 of 147  cem inform2 105 of 147 cem inform 018 of 143

 

cem inform 026 of 143  cem inform 041 of 143 cem inform 100 of 143

 

відбувся районний семінар - навчання на тему: «Якщо роботодавцем порушено права працівників»

На базі Красненьківської первинної організації Профспілки працівників освіти, згідно плану роботи районної організації Профспілки на 2017 рік, 19 травня відбувся районний семінар - навчання на тему: «Якщо роботодавцем порушено права працівників» за участю голів первинних організацій Профспілки навчальних закладів освіти на чолі з головою районної організації Муравською І.О.

Відкрила семінар Муравська І.О.

З презентацію школи та садочку виступили: директор Федорченко Н.І. та голова ПК ДНЗ Заінчковська Л.К.

Про роботу первинки учасників семінару проінформував голова Профспілки школи Амбросюк О.О. Інтерактивне навчання складалося з вирішення спеціально підібраних соціально – правових ситуацій щодо захисту працівників від незаконного звільнення за ініціативою роботодавця, дотримання встановленої законодавством процедури звільнення, надання згоди профспілковим комітетом (відмова у наданні згоди) у межах повноважень та порядку застосування дисциплінарних стягнень.

Активну участь у обговорені взяли голови ПК Березківської ЗОШ І-ІІ ступенів Ганусовський О.В., Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 та №2 Гречковська О.В., Могилюк О.М., та Курячелозівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Рудь В.Г.

З питання використання сучасних технічних засобів для підвищення ефективного обліку профспілкового членства, внутрішньоспілкової статистики і навчання профспілкового активу виступила голова ПК Великомечетнянської первинної організації Краєвська О.М.

Семінар поєднував теоретичну та практичну частини. Учасники моделювали конкретні правові ситуації та шляхи їх вирішення, працювали у групах, презентували та обговорювали результати своєї роботи, а по завершенню навчання отримали методичні рекомендації з питань дій профспілкового комітету при звільненні членів Профспілки.

 

Муравська І.О. Голова Кривоозерської районної організації Профспілки працівників освіти і науки України

 

P5190117  P5190137  P5190157

 

P5190161  P5190189  P5190192

 

P5190201  P5190229

Опис досвіду Бундаківської С.І.

 

ОПИС ВЛАСНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ РОБОТИ

Вчителя фізики та математики Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ст.. №2

Бундаківської Світлани Іванівни

Працюю над науково-методичною проблемою «Розвиток самостійної пізнавальної діяльності та індивідуальних творчих здібностей».

Педагогічне кредо:

«Правильно навчає той, хто навчає цікаво».

А. Ейнштейн.

Актуальність вибраної проблеми

Сьогодні, коли відбуваються зміни і модернізації в області освіти, особлива увага звернена на роль школи, як організатора освітнього середовища для розвитку особистості.

Мета освіти – формування особистості, яка буде здатна отримувати глибокі знання, професійні навички, вільно орієнтуватися, самореалізовуватися, саморозвиватися і самостійно приймати правильні, морально-відповідальні рішення в умовах мінливого світу.

У сучасному суспільстві, яке все більше цінує інтелектуальний та творчий потенціал особистості, життєво компетентна людина здатна орієнтуватися в суспільстві, швидко реагувати на запити часу, спроможна реалізувати можливості та будувати власне життя, долати небезпеку, контролювати ризик.

Отже, сучасному учителеві необхідні гнучкість і нестандартність мислення, вміння адаптуватися до швидких змін умов життя, а також поетапно створювати умови для набуття учнями необхідних компетентностей.

Провідна педагогічна ідея проблеми

  НАВЧИТИСЯ ПІЗНАВАТИ;

НАВЧИТИСЯ ДІЯТИ;

НАВЧИТИСЯ ЖИТИ РАЗОМ;

НАВЧИТИСЯ ЖИТИ.

Фізика є однією з базових дисциплін в системі загальної середньої освіти, але разом з тим вона займає одне з останніх місць у рейтингу серед всіх шкільних предметів за рівнем зацікавленості учнів у їх вивченні. Майже третю частину учнів не цікавить фізика взагалі. І тому зараз на першому місці я ставлю питання про пошук нових шляхів розвитку, формування і підвищення пізнавальних інтересів учнів, підвищення ефективності уроків фізики, що проводжу.

Розв’язок нових задач, поставлених перед школою життя привів мене до пошуків нових форм організації навчальної роботи в школі, до використання нових методів навчання. За словами Верзіліна Н.М. "урок – це сонце, навколо якого, як планети, обертаються всі форми навчальних  занять”. Тому саме на уроці я намагаюся організувати таку діяльність, використати таку форму викладення матеріалу, щоб в моїх учнів виникло здивування, захоплення, бажання його освоїти, зрозуміти, що в свою чергу веде до формування стійкого пізнавального інтересу.    

Я вважаю, що учні будуть любити предмет, вчити його, захоплюватися ним лише тоді, коли їм буде цікаво. А зацікавити учнів – це обов’язок кожного вчителя. Ще А. Ейнштейн писав: "... якщо учитель поширює навколо себе подих нудьги, то в такому оточенні все зачахне; зуміє навчити той, хто навчає цікаво”.

Сучасному учневі не нудно на уроці, де використовуються новітні інформаційні технології навчання, які передбачають широке використання комп'ютерної техніки та спеціального програмного забезпечення, як потужного засобу навчання фізики в основній школі.

Я намагаюся проводити уроки та позакласні заходи з широким використанням комп’ютерної техніки та мережі Internet.

В. Сухомлинський говорив, що школа має бути не коморою знань, а середовищем думок.

Глибоко переконана, що навчити мислити – одне із завдань учителя: моє завдання на перспективу, над яким я працюю щодня, створити таку навчальну атмосферу, яка б давала можливість молодим людям самостійно здобувати знання, знаходити найоптимальніші шляхи розв’язання певної проблемної ситуації, аргументовано відстоювати власну позицію, чітко висловлювати свою думку, мати розвинені комунікативні здібності і, в ідеалі, сформувати життєву компетентність учня, високоморальну особистість.

Сутність досвіду

З огляду на вищевикладене можна відзначити, що учень на уроці повинен бути настроєний на ефективний процес пізнання, мати в ньому особисту зацікавленість, розуміти, що й навіщо він виконуватиме. Без виникнення цих мотивів навчання, без мотивації навчальної діяльності пізнання не може принести позитивний результат. Мотив навчання — це спрямованість учня на різні сторони навчальної діяльності.

Діти залюбки виконують та складають тестові завдання в програмі Mytest, створюють презентації в Power Point, працюють з віртуальною фізичною лабораторією, використовують мережу Internet, шукаючи інформацію, тощо.

Активність та результативність учнів під час таких занять надихають і мене на пошук та розробку нового та цікавого матеріалу до уроків, які проводжу.

Дуже часто використовую на уроках такий вид контролю знань, як фізичний диктант. Особливо цікавими для учнів є:логічно – ланцюжковий диктант, стехіометричний, фразеологічний, формульний, диктант – змагання, диктант -  «мовчання», словниковий, вибірковий.

Для більш ефективного вивчення програмового матеріалу особливо в 7 класі практикую виконання учнями тестових завдань та створення проектів, які можна застосувати на будь-якому етапі уроку, що дозволяє раціонально використовувати час на уроці.

На уроках розв’язування задач учні працюють як в малих групах, так і колективно чи самостійно. При виконанні лабораторних робіт (практикуму) відбувається робота з консультантами, учнями, що заздалегідь підготувалися до роботи і на уроці виступають у ролі вчителя. Роль учителя – корекція знань учнів, допомога в формуванні висновків тощо.

«У вихованні все головне – і урок, і розвиток різноманітних інтересів…, і відносини вихованців у колективі» - писав Сухомлинський. Для цього на регулярних засадах залучаю школярів до участі у позаурочних заходах, серед яких великою популярністю користуються фізичні КВК, брейн – ринги,  конкурси, ігри тощо. Прикладом позакласної роботи з предмету є проведення тижнів фізики та астрономії в школі.

Результативність роботи

Вважаю що проведена робота вже приносить свої результати. З 2014 по 2017н.р.47 учнів взяли участь у Всеукраїнському конкурсі «Левеня»,і показали відмінний та добрий результат,14учнів стали переможцями ІІ етапу Всеукраїнських учнівських предметних олімпіад. Також мої учні взяли участь  у районних конкурсах.

2014-конкурс «юний натураліст»  І районе

2016- конкурс «юний натураліст»  І районе

Обласний конкурс енергозбереження «сонячна енергетика»

Обласний астрономічний конкурс «чорні діри в космосі»

Розуміючи роль вчителя в сучасному навчально – виховному процесі, сама намагаюся постійно вдосконалюватися: Випустила методичний посібник  «Метод проектів як один із сучасних методів навчання». Взяла участь у роботі науково – практичної  конференції «Питання співіснування людини і всесвіту», конкурсі «Фізика-сенс мого життя», науково-практична конференція «Акмеологічні засади динаміки майстерності вчителів – природничників», Конкурс  «Сталий розвиток – наш вибір».

Виступи на засіданнях МО, відкриті уроки:

1. «Дифузія» - 7 клас

2. «Газові закони» - 10 клас

3. «Архімедова сила»- 7клас

4. «Магнітне поле» - 9клас

5. «оптичні явища в природі» - 11клас

Висновки

Отже, упроваджую цей досвід у навчальний процес із метою підвищення ефективності навчання та для розвитку в учнів здатності до самоосвіти, самовизначення, самостійності й самореалізації, і це дає можливість учням:

·          формувати вміння самостійно шукати, аналізувати, відбирати необхідну інформацію, трансформувати, зберігати та транслювати її;

·          розвивати навички роботи з інформацією, що міститься в навчальних предметах й освітніх галузях, а також в навколишньому світі;

·          оволодіти мовами та способами взаємодії з людьми, навичками роботи в групі;

·          використовувати засвоєні знання, уміння та способи діяльності в реальному житті для розв’язання практичних завдань;

·          розвити здатність складати та здійснювати плани й особисті проекти;

·          виховувати ціннісне ставлення до власної та чужої праці, охайність, працелюбність, здатність брати на себе відповідальність із власної ініціативи;

·          формувати вміння аналізувати нові ситуації та застосовувати знання для такого аналізу;

·          розвивати якість конкурентоспроможного працівника;

·          виховувати доброзичливе ставлення до успіхів товариша, здатність уживатися з іншими;

·          оволодіти навичками використання сучасних технічних засобів, технологічних процесів;

·          підвищити рівень обізнаності на правилах використання технічних приладів, техніки безпеки та формувати уявлення про позитивні та негативні впливи техніки на життя людини.

2 1      

 

 

© 2012 Відділ освіти Кривоозерської райдержадміністрації : Створено на Joomla : Нотич О.О., тел. 097 7122688, notych@ukr.net .