Новини

ІУ Всеукраїнська конференція «Документальне кіно як інструмент медіапросвіти з прав людини»

 

      27-28 березня 2019 року у місті Києві відбулася ІУ Всеукраїнська конференція «Документальне кіно як інструмент медіапросвіти з прав людини». Головна проблема піднята на конференції  - зміни свідомості людини внаслідок розвитку цифрових нерівностей. Новий цифровий світ змінює нас, наш спосіб мислення, звички, механізми комунікації, загалом свідомість. Винайдено 3D-друк людських органів для пересадки, дрони стали буденністю, роботи зі штучним інтелектом розважають людей. Проте наразі в цифровій сфері досі мало інструментів для захисту найбільшого досягнення людської цивілізації – концепції дотримання прав людини. Тож як захистити права людини в Україні за нового світоустрою? Як зберегти свободу слова, гарантії безпеки журналістів, правозахисників. Як притлумити дедалі потужніший онлайн-потік ворожнечі: заклики до терористичних атак, ксенофобії, расизму, нацизму та ненависті стосовно людства?  На ці та інші питання намагались дати відповідь спікери конференції Владислав Власюк, генеральний директор Директорату з прав людини, доступу до правосуддя та правової обізнаності, Любов Найдьонова, експерт з питань медіапсихології та протидії кібербулігу, завідувачка лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, Оксана Савицька, координаторка онлайн-курсу «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти»,  експертка директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН України. Оксана Волошенюк, менеджера медіаосвітніх програм Академії Української Преси  познайомила учасників конференції із світовими трендами та освітньою політикою з впровадження медіаграмотності в Україні.

        Учасником конференції була Коваль Антоніна Іванівна, модераторка кіноклубу Dokudaus UA з прав людини «Єднання» при КЗ «Кривоозерська ЦБС», вчитель-виконавець експерименту всеукраїнського рівня за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику».  Антоніна Іванівна мала можливість під час перерви поспілкуватися з Л.Найдьоновою, авторкою медіакурсу «Практична медіакультура», який викладає вже кілька років. Та найбільше зацікавилась Любов Антонівна розповіддю про шляхи впровадження медіаосвіти у школах Кривоозерського району, побажала вчителям успіхів в експерементальній роботі, пообіцяла всебічну підтримку.

 

 

20190327 094124        20190327 122159

Коваль Антоніна Іванівна, модераторка кіноклубу Dokudaus UA з прав людини «Єднання» при КЗ «Кривоозерська ЦБС», вчитель-виконавець експеременту всеукраїнського рівня за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» знайомить Любов Антонівну Найдьонову завідувачку Лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України з шляхами впровадження медіаосвіти у школах Кривоозерського району.

 

 

 

20190327 133917

 

 

Оксана Волошенюк, менеджерка медіаосвітніх програм Академії Української Преси, Антоніна Коваль. Фото на пам'ять. 

 

 

 

Коваль Антоніна Іванівна, модераторка кіноклубуDokudaus UA з прав людини «Єднання» при КЗ «Кривоозерська ЦБС», вчитель-виконавець експерементувсеукраїнського рівня за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» знайомить Любов Антонівну Найдьонову завідувачку Лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України з шляхамивпровадження медіаосвіти у школах Кривоозерського району.

25 березня 2019 року на базі Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося районне методичне об’єднання вчителів іноземних мов

25 березня 2019 року на базі Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося  районне методичне об’єднання вчителів іноземних мов. На засіданні було розглянуто питання, що стосувалися формування комунікативних компетентностей учнів в умовах Нової української школи.

  Керівник районного методичного об’єднання, Сороченко Олена Іванівна, ознайомила присутніх з планом роботи засідання. Вона також детально зупинилася на питаннях проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2018-2019 навчальному році та дала відповіді на запитання щодо підготовки завдань з аудіювання, яке буде здійснюватися вперше для випускників базової школи.

  Змістовним і цікавим був виступ Стрільчук Алли Василівни, вчителя Луканівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, яка розповіла про систему роботи з формування комунікативної компетенції молодших школярів на уроках німецької мови шляхом використання ігрових форм навчання. Вона продемонструвала елементи ігрової методики з використанням наочності та рифмівок, що допомагають учням легко засвоїти граматичний матеріал та спонукають до активного спілкування з використанням знайомих зразків мовлення.

  З метою обміну ідеями з досвіду роботи літнього мовного табору було проведено засідання круглого столу, в якому взяли участь майже всі педагоги.

  Зеленюк Таїса Олександрівна розповіла про тематичні дні, серед яких “Інсценізація казок”, “День природи”, “День моди”, “Мовні змагання “Карусель”, “День спорту”, “День велосипедиста”.

  Стадник Наталія Олександрівна, вчитель Маломечетнянської ЗОШ І-ІІ ступенів, поділилася досвідом роботи з організації та проведення квесту у формі подорожі за допомогою карти та розв’язування кросвордів, які допомагає командам знайти заховані “скарби”. Така форма роботи під час проведення літнього мовного табору виявилася для дітей найцікавішою.

  Чухрій Наталія Валентинівна, вчитель Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, розповіла про те, як проводиться церемонія відкриття літнього табору, складання гімну, девізу, речівок для загонів. Новою формою роботи стало проведення змагань між командою вчителів та командою учнів, створення колажів та складання “Азбуки щастя”.

  Сороченко Олена Іванівна поділилася досвідом щодо створення навчальних проектів під час роботи табору. Учні з захопленням готували матеріали, досліджували обрану тему, щоб потім під час реалізації проекту висвітлити отриманий результат. Підготовлені учнями проекти мали не лише велике пізнавальне значення, а й були пов’язані з їх інтересами та уподобаннями і носили розважальний характер.

  Черевична Зоя Олексіївна, вчитель Багачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розповіла про проведення тематичного дня “Пікнік”, під час якого учасники літнього мовного табору практикують вживання мовних одиниць на закріплення знань етикету, назв овочів, фруктів, страв національної кухні.

  Підрушняк Ірина Іванівна, вчитель Голосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, доповнюючи попередній виступ, зауважила, що така форма роботи допомагає також закріпити знання учнів про корисну і шкідливу їжу, виховує бережливе ставлення до власного здоров’я.

         На завершення роботи районного методичного об’єднання Сороченко Олена Іванівна підкреслила, що кожен вчитель має свої педагогічні ідеї, в яких є раціональне зерно. Уміння побачити і переосмислити отриману інформацію є важливим показником творчого потенціалу сучасного педагога.

 

SAM 0280 SAM 0281 SAM 0282

 SAM 0287 SAM 0288

26 березня 2019 року у Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання районної творчої лабораторії учителів української мови та літератури

Реформа української освіти – це виклик для всіх освітян. Адже для того, аби вчити дітей по-новому, вчитель має докорінно змінити свої погляди на викладання того чи іншого предмету. Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його умінь, знань, досвіду, компетенцій, розуміння стратегічних  цілей. Саме про це говорили учителі української мови та літератури, які зібралися 26 березня 2019 року у Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 на засідання районної творчої лабораторії.

Досвідом роботи ділилися педагоги, які атестуються: Майданик О.О., учитель української мови та літератури Тридубської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Дробот Т.Л., учитель української мови та літератури  Багачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Стрільчук А.В., учитель української мови  та літератури Луканівського НВК,  Раковська Г.М., учитель української мови та літератури Тридубської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Колегам району  запропоновано опанувати апробованими інноваційними формами та методами роботи на уроках мови та літератури.

      Також на засіданні Ольга Майданик поділилася враженнями від методичного посібника «Абетка літературознавця», автором якого є Шуляр Василь Іванович, доктор педагогічних наук, доцент, директор миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Методики і технології, запропоновані Василем Івановичем, допоможуть учителеві налаштувати дітей на бажання читати та отримувати задоволення від прочитаного твору.

 

 

IMG 20190326 093911 IMG 20190326 093916 IMG 20190326 102350 

IMG 20190326 102358 IMG 20190326 102754 SAM 0300 

 

SAM 0301 SAM 0302 SAM 0307

 

 

26 березня 2019 року на базі Кривоозерської ЗОШ I-IIIступенів №1 відбулося засідання методичного об’єднання вчителів біології

 

26 березня 2019  року на базі Кривоозерської  ЗОШ I-IIIступенів №1 відбулося засідання методичного об’єднання вчителів біології з теми: «Формування навчально-пізнавальних компетенцій на уроках біології та у позакласній роботі». У засіданні взяли участь учителі біології району, методист РНМЦ відділу освіти Іванова О.С.

Навчальна діяльність на уроках біології має не просто дати дитині певну суму знань, а й сформувати в неї компетентність, що ґрунтується на знаннях, досвіді, цінностях, здібностях, набутих завдяки навчанню. Роль вчителя тут визначальна, адже саме він формує переконання в необхідності відповідального ставлення до власного здоров’я, отриманні певного обсягу знань, що допоможе зберегти здоров’я, зміцнити його, навчить мінімізувати залежність від екологічних та соціальних чинників, створить стійкі переконання, озброїть умінням використовувати отримані знання в практиці повсякденного життя.

Зі вступним словом на засіданні виступила керівник РМО вчителів біології, вчитель  Курячелозівської ЗОШ I-III ступенів, Топор Т.О. Педагоги активно долучилися до обговорення даної теми. Зацікавити, здивувати, поставити проблему, навчити думати, аналізувати, робити висновки — ось далеко не повний перелік завдань, що стоять перед вчителем. Щоб розв’язати їх, потрібно, крім традиційних, використовувати інноваційні форми й методи навчання: нестандартні уроки (інтегрований урок, дослідницький урок, рольова гра, театральна вистава тощо), технології колективно-групового навчання (мозковий штурм, мікрофон, мозаїка, розв’язування ситуаційних задач, виконання проектів тощо), технології кооперативного навчання (карусель, діалог), технології опрацювання дискусійних питань (за – проти), гра.

 

IMG-1ddfad0d320cf1545a9eb6c9a9356fb1-V SAM 0312 SAM 0313 SAM 0314 

 

26 березня 2019 р. на базі Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 відбулося засідання методичного об’єднання вчителів географії та економіки

26 березня 2019 р.  на базі Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1 відбулося засідання методичного об’єднання вчителів географії та економіки «Педагогічна майстерність вчителів як умова успішного формування в учнів предметних компетенцій». В ході роботи було розглянуто декілька питань, зокрема опрацьовано методичні рекомендації щодо  особливостей  проведення ДПА в школі в 2018 – 2019 н.р. (МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИНАКАЗ25 січня 2019 року № 59Про проведення в 2018/2019 навчальному році державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту.МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИНАКАЗ07 грудня 2018 року № 1369Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 02 січня 2019 р. за № 8/32979).

Вчителі географії загальноосвітніх шкіл району ознайомилися з   досвідом роботи колег, які атестувалися:  вчителя географії Луканівського НВК  Дунько Л.І. «Формування громадянської компетентності учнів на уроках географії» та вчителя   Тридубської ЗОШ І – ІІІ ст. Меліхової Л.І. «Застосування  інтерактивних технологій на уроках географії».

      Своїми враженнями та особливостями  проходження курсової перепідготовки поділилася керівник методичного об’єднання вчителів географії  та економіки Чернецька Л.О. Зокрема було продемонстровано електронні посібники з географії та елементи уроку з їх використанням.                                                                     

      В ході роботи методичного об’єднання було проаналізовано результати ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад із географії та економіки, обговорено напрямки роботи з обдарованими учнями. Педагоги поділилися враженнями про нові підручники для 11 та 6 класів, обговорили, порівняли, співставили окремі розділи  різних авторів.

 

SAM 0315 SAM 0316 SAM 0317 

© 2012 Відділ освіти Кривоозерської райдержадміністрації : Створено на Joomla : Нотич О.О., тел. 097 7122688, notych@ukr.net .