Новини

27 березня 2019 року в приміщенні Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання березневого методичного об’єднання вчителів фізики

27 березня 2019 року в приміщенні Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання березневого методичного об’єднання вчителів фізики, робота якого була спланована керівником Бундаківською Світланою Іванівною.

  На засіданні було розглянуто питання:

вчимося навчати на засадах компетентнісного підходу (Бундаківська С.І., вчитель фізики Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, керівник районного методичного об’єднання);

з досвіду формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики та астрономії (Шевцова І.О., вчитель фізики Луканівської ЗОШ І-ІІІ ступенів);

сучасні наукові досягнення та їх місце в змісті навчання фізики та астрономії (Мацюта В.В., вчитель фізики Великомечетнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів);

віртуальна екскурсія з ознайомлення з фізичними процесами на підприємствах, в науково- технічних, астрономічних науково-дослідних установах (Тута О.Г., вчитель Голосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів);

веб-квест як ефективна форма організації навчання учнів фізики та астрономії (Музиченко Л.В., вчитель фізики Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1).

  В процесі роботи методичного об’єднання вчителі отримали відповіді на питання стосовно актуальних питань вкладання  фізики, ознайомилися з новинками методики та сучасними науковими досягненнями в області фізики та астрономії.

 

SAM 0332 SAM 0333 SAM 0334

27 березня 2019 року в Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 для вчителів математики проведено районне методичне об’єднання

 

27 березня 2019 року в Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 для вчителів математики проведено районне методичне об’єднання з теми “Творчий пошук вчителя як засіб підвищення якості сучасного уроку”.

  Засідання розпочала керівник районного методичного об’єднання Шарандак Галина Іванівна, яка зупинилася на питаннях теоретичного модуля, а саме:

організація навчально-пізнавальної діяльності учнів у контексті реалізації Концепції “Нова українська школа”;

сучасний урок математики, побудований на принципах компетентнісного підходу;

організація підготовки до ДПА та ЗНО — 2019: огляд он-лайн ресурсів щодо структури та типових завдань підсумкових випробовувань.

  Галина Іванівна наголосила на тому, що через 2 роки математика стане обов’язковим предметом зовнішнього незалежного оцінювання. Тому вже зараз вчителям потрібно працювати на перспективу, враховуючи зміст і структуру завдань ЗНО.

  Виступ Галини Іванівни мав велике практичне значення, оскільки вона акцентувала увагу на інноваційних підходах викладання математики з урахуванням вимог Концепції нової української школи, що передбачає використання таких методів, як бріколаж, сторітелінг, ментальні карти. Крім того, в процесі ознайомлення колег з новим збірником ЗНО виступаюча також розглянула окремі завдання практичного змісту, які застосовуються в житті. Серед них задачі на геометричну та арифметичну прогресію, властивості радіусів, застосування теорем, перпендикулярність векторів. Далі йшла мова про типові помилки при розв’язуванні учнями задач, зокрема, на знаходження арифметичного квадратного кореня, а також проаналізовано найскладніші завдання відкритої форми: паралельне перенесення, побудова графіка кореневої функції, знаходження значення похідної функції, застосування рівняння дотичної,  а також задачі на системи з параметрами.

  З метою якісної підготовки учнів до ДПА Галина Іванівна порекомендувала колегам використовувати завдання з підручника математики (автор Бурда М.І.), де вміщено 50 варіантів, які в повній мірі відповідають по рівню складності та пропорційній кількості завдань з алгебри та геометрії.

  Продовжили роботу методичного об’єднання вчителі, що атестуються в 2018-2019 навчальному році. Бойко Олена Віталіївна, вчитель Секретарської ЗОШ І-ІІІ ступенів, ознайомила колег з досвідом роботи із застосуванням нестандартних форм та методів предметної компетентності учнів на уроках математики. Вчитель Гаврищенко Ірина Олександрівна на конкретних прикладах показала використання он-лайн сервісів в сучасному освітньому середовищі.

  Практична частина засідання була представлена Єлагіною Неонілою Вікторівною, яка у формі інтелектуальної подорожі організувала брейн-ринг, поділивши учасників на 4 групи. Під час першої зупинки “Коло думок” вчителі висловлювали свої судження стосовно сучасного уроку, удосконалення його структури та змісту, розмірковували над проблемою: чому урок може бути нецікавим з позиції вчителя та учня. Наступна зупинка “Діаграма Венга” базувалась на інтерактивній роботі у формі мозкового штурму, де вчителі демонстрували свої знання методики викладання математики. За допомогою накладання одного кола на інші вони знаходили твердження зі спільними та відмінними характеристиками. А на Іінтелектуальній зупинці, яка була названа “Займи позицію”, педагоги розглядали аспекти ефективності уроку, які залежать від учителя і учня.

  Учасники засідання почерпнули для себе багато цінної і важливої інформації, поповнили свою методичну скриньку новими ідеями.

 

 SAM 0323 SAM 0325 SAM 0326 

SAM 0327 SAM 0329 SAM 0319 

SAM 0320 SAM 0321 SAM 0322

 

 

ІУ Всеукраїнська конференція «Документальне кіно як інструмент медіапросвіти з прав людини»

 

      27-28 березня 2019 року у місті Києві відбулася ІУ Всеукраїнська конференція «Документальне кіно як інструмент медіапросвіти з прав людини». Головна проблема піднята на конференції  - зміни свідомості людини внаслідок розвитку цифрових нерівностей. Новий цифровий світ змінює нас, наш спосіб мислення, звички, механізми комунікації, загалом свідомість. Винайдено 3D-друк людських органів для пересадки, дрони стали буденністю, роботи зі штучним інтелектом розважають людей. Проте наразі в цифровій сфері досі мало інструментів для захисту найбільшого досягнення людської цивілізації – концепції дотримання прав людини. Тож як захистити права людини в Україні за нового світоустрою? Як зберегти свободу слова, гарантії безпеки журналістів, правозахисників. Як притлумити дедалі потужніший онлайн-потік ворожнечі: заклики до терористичних атак, ксенофобії, расизму, нацизму та ненависті стосовно людства?  На ці та інші питання намагались дати відповідь спікери конференції Владислав Власюк, генеральний директор Директорату з прав людини, доступу до правосуддя та правової обізнаності, Любов Найдьонова, експерт з питань медіапсихології та протидії кібербулігу, завідувачка лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, Оксана Савицька, координаторка онлайн-курсу «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти»,  експертка директорату інклюзивної та позашкільної освіти МОН України. Оксана Волошенюк, менеджера медіаосвітніх програм Академії Української Преси  познайомила учасників конференції із світовими трендами та освітньою політикою з впровадження медіаграмотності в Україні.

        Учасником конференції була Коваль Антоніна Іванівна, модераторка кіноклубу Dokudaus UA з прав людини «Єднання» при КЗ «Кривоозерська ЦБС», вчитель-виконавець експерименту всеукраїнського рівня за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику».  Антоніна Іванівна мала можливість під час перерви поспілкуватися з Л.Найдьоновою, авторкою медіакурсу «Практична медіакультура», який викладає вже кілька років. Та найбільше зацікавилась Любов Антонівна розповіддю про шляхи впровадження медіаосвіти у школах Кривоозерського району, побажала вчителям успіхів в експерементальній роботі, пообіцяла всебічну підтримку.

 

 

20190327 094124        20190327 122159

Коваль Антоніна Іванівна, модераторка кіноклубу Dokudaus UA з прав людини «Єднання» при КЗ «Кривоозерська ЦБС», вчитель-виконавець експеременту всеукраїнського рівня за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» знайомить Любов Антонівну Найдьонову завідувачку Лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України з шляхами впровадження медіаосвіти у школах Кривоозерського району.

 

 

 

20190327 133917

 

 

Оксана Волошенюк, менеджерка медіаосвітніх програм Академії Української Преси, Антоніна Коваль. Фото на пам'ять. 

 

 

 

Коваль Антоніна Іванівна, модераторка кіноклубуDokudaus UA з прав людини «Єднання» при КЗ «Кривоозерська ЦБС», вчитель-виконавець експерементувсеукраїнського рівня за темою: «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» знайомить Любов Антонівну Найдьонову завідувачку Лабораторії психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології НАПН України з шляхамивпровадження медіаосвіти у школах Кривоозерського району.

25 березня 2019 року на базі Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося районне методичне об’єднання вчителів іноземних мов

25 березня 2019 року на базі Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося  районне методичне об’єднання вчителів іноземних мов. На засіданні було розглянуто питання, що стосувалися формування комунікативних компетентностей учнів в умовах Нової української школи.

  Керівник районного методичного об’єднання, Сороченко Олена Іванівна, ознайомила присутніх з планом роботи засідання. Вона також детально зупинилася на питаннях проведення державної підсумкової атестації з іноземних мов у 2018-2019 навчальному році та дала відповіді на запитання щодо підготовки завдань з аудіювання, яке буде здійснюватися вперше для випускників базової школи.

  Змістовним і цікавим був виступ Стрільчук Алли Василівни, вчителя Луканівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, яка розповіла про систему роботи з формування комунікативної компетенції молодших школярів на уроках німецької мови шляхом використання ігрових форм навчання. Вона продемонструвала елементи ігрової методики з використанням наочності та рифмівок, що допомагають учням легко засвоїти граматичний матеріал та спонукають до активного спілкування з використанням знайомих зразків мовлення.

  З метою обміну ідеями з досвіду роботи літнього мовного табору було проведено засідання круглого столу, в якому взяли участь майже всі педагоги.

  Зеленюк Таїса Олександрівна розповіла про тематичні дні, серед яких “Інсценізація казок”, “День природи”, “День моди”, “Мовні змагання “Карусель”, “День спорту”, “День велосипедиста”.

  Стадник Наталія Олександрівна, вчитель Маломечетнянської ЗОШ І-ІІ ступенів, поділилася досвідом роботи з організації та проведення квесту у формі подорожі за допомогою карти та розв’язування кросвордів, які допомагає командам знайти заховані “скарби”. Така форма роботи під час проведення літнього мовного табору виявилася для дітей найцікавішою.

  Чухрій Наталія Валентинівна, вчитель Кривоозерської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1, розповіла про те, як проводиться церемонія відкриття літнього табору, складання гімну, девізу, речівок для загонів. Новою формою роботи стало проведення змагань між командою вчителів та командою учнів, створення колажів та складання “Азбуки щастя”.

  Сороченко Олена Іванівна поділилася досвідом щодо створення навчальних проектів під час роботи табору. Учні з захопленням готували матеріали, досліджували обрану тему, щоб потім під час реалізації проекту висвітлити отриманий результат. Підготовлені учнями проекти мали не лише велике пізнавальне значення, а й були пов’язані з їх інтересами та уподобаннями і носили розважальний характер.

  Черевична Зоя Олексіївна, вчитель Багачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, розповіла про проведення тематичного дня “Пікнік”, під час якого учасники літнього мовного табору практикують вживання мовних одиниць на закріплення знань етикету, назв овочів, фруктів, страв національної кухні.

  Підрушняк Ірина Іванівна, вчитель Голосківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, доповнюючи попередній виступ, зауважила, що така форма роботи допомагає також закріпити знання учнів про корисну і шкідливу їжу, виховує бережливе ставлення до власного здоров’я.

         На завершення роботи районного методичного об’єднання Сороченко Олена Іванівна підкреслила, що кожен вчитель має свої педагогічні ідеї, в яких є раціональне зерно. Уміння побачити і переосмислити отриману інформацію є важливим показником творчого потенціалу сучасного педагога.

 

SAM 0280 SAM 0281 SAM 0282

 SAM 0287 SAM 0288

26 березня 2019 року у Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання районної творчої лабораторії учителів української мови та літератури

Реформа української освіти – це виклик для всіх освітян. Адже для того, аби вчити дітей по-новому, вчитель має докорінно змінити свої погляди на викладання того чи іншого предмету. Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його умінь, знань, досвіду, компетенцій, розуміння стратегічних  цілей. Саме про це говорили учителі української мови та літератури, які зібралися 26 березня 2019 року у Кривоозерській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 на засідання районної творчої лабораторії.

Досвідом роботи ділилися педагоги, які атестуються: Майданик О.О., учитель української мови та літератури Тридубської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Дробот Т.Л., учитель української мови та літератури  Багачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Стрільчук А.В., учитель української мови  та літератури Луканівського НВК,  Раковська Г.М., учитель української мови та літератури Тридубської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Колегам району  запропоновано опанувати апробованими інноваційними формами та методами роботи на уроках мови та літератури.

      Також на засіданні Ольга Майданик поділилася враженнями від методичного посібника «Абетка літературознавця», автором якого є Шуляр Василь Іванович, доктор педагогічних наук, доцент, директор миколаївського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Методики і технології, запропоновані Василем Івановичем, допоможуть учителеві налаштувати дітей на бажання читати та отримувати задоволення від прочитаного твору.

 

 

IMG 20190326 093911 IMG 20190326 093916 IMG 20190326 102350 

IMG 20190326 102358 IMG 20190326 102754 SAM 0300 

 

SAM 0301 SAM 0302 SAM 0307

 

 

© 2012 Відділ освіти Кривоозерської райдержадміністрації : Створено на Joomla : Нотич О.О., тел. 097 7122688, notych@ukr.net .